Klanen Crazaks skytter

Seks dværge med armbrøst. Det er klassiske Marauder-dværge fra 1990. Fine figurer, men med mange små detaljer – sløjfer og den slags. Det tager tid! Mit gul-grønne farvevalg er måske ikke så ”dværgsk” og skyldes ene og alene dovenskab. For nogle måneder siden købte jeg et unit dværge med spyd (også Marauder-figurer). De var malede i gule og grønne farver. Figurerne er faktisk så godt malet, at jeg ikke umiddelbart vil male dem om. For at skabe en klanidentitet må jeg dermed også acceptere spydmændenes uniformer. Det gode ved dette er, at jeg har lejlighed til at arbejde med nogle farver jeg ikke normalt bruger så meget – især den gule. Idéen til dværgenes baser har jeg i øvrigt tyvstjålet fra Jaeckel.

Beklager billederne er blevet lidt uskarpe.

IMG_4677

 

IMG_4661

 

IMG_4670

 

IMG_4668

IMG_4667

 

IMG_4672

 

IMG_4664

 

IMG_4663

 

Leave a Reply

