Skov til kamppladsen

Jeg har lavet nogle træer. Det er ikke noget jeg har haft stor succes med før, men denne gang er det faktisk blevet et ganske hæderligt resultat. Træstammerne er grenstykker, hvori jeg har boret kviste. Trækronerne er ståluld, som jeg har flosset til store ”totter”. Tricket er ikke at rive ulden i stykker – den skal forblive en samlet sky, som så kan trækkes ned over træskelettet. Stålulden er derefter sprøjtet grøn, dyppet i vandfortyndet trælim, og dernæst rullet i hobbygræs. Jeg borede derefter en lille stift i bunden af træet, som er med til at holde dem fast på den træplade de afslutningsvis blev monteret på.

En relativt lang proces, men resultatet ser rigtig godt ud. Tilmed er det en hel del billigere end de træer du kan købe.

DSCN3960

DSCN3972

DSCN3962

DSCN3964

DSCN3967

DSCN4014

DSCN4018

DSCN4016

DSCN4007

 

DSCN3976

 

DSCN3985

 

Leave a Reply

