Shield-O-Rama

Yes. Så har jeg fået sprøjtet mine nyindkøbte skjolde fra Hasslefree Miniatures. 50 stk. træskjolde – deres såkaldte goblin shields. De passer perfekt til mine bondesoldater fra Foundry. Good stuff. Lægger nogle billeder online i weekenden med malede eksempler. Og ja, det bliver ikke uskarpe billeder taget med min telefon i dårligt lys (det lover jeg!).

Nogle af mine sortsprøjtede goblinskjolde fra Hasslefree Miniatures

Nogle af mine sortsprøjtede goblinskjolde fra Hasslefree Miniatures

Goblin med skjold fra Hasslefree Miniatures - ganske cool synes jeg

Goblin med skjold fra Hasslefree Miniatures – ganske cool synes jeg

 

Leave a Reply

